TEL: +36-30/448-9747 | E-MAIL: trxfit.hu@gmail.com

Mi kell a lapos has eléréséhez?


Mi kell alapos has eléréséhez?

Táplálkozás: - Törekedj a fehér liszt és a cukor elhagyására, de mindenképp csökkentsd minimálisra fogyasztásukat (bolti tejberizs, pék sütik, kóla, energia ital stb). Ez vonatkozik a só használatára is! - Rendszeres és „minőségi” étkezés (napszaknak megfelelő szénhidrát és fehérje bevitel)! Minimum napi 5 étkezésed legyen (céloktól függően akár 3-4 óránként is ehetsz kisebb adagokat). A minőségi és jól összeállított tápanyagbevitelen a változás 70-80%-a múlik! Ez azért is fontos, mert nem terheled a gyomrod nagyobb adagokkal, és egyenletes vércukorszintet biztosítasz szervezeted számára. - A gyümölcs jó, akár délelőtt vagy edzés előtt is, de két étkezés közé szorítsd be és este kerüld (magas cukortartalom)! - Fogyassz napi 2,5-3 liter vizet! Ebbe a kávé, vagy fehérje shake nem számít bele. - A reggelit felkelés után 20-30 percen belül fogyaszd el! - Okosan diétázz! Koplalást, fogyasztó tablettákat, „este 6 után nem eszek”-et, felejtsd el! - Használj nyugodtan táplálék kiegészítőket: fehérjét, aminosavakat, vitaminokat, ásványi anyagokat! Ezek segíthetnek célod elérésében!

Edzés: - Ne csak cardiozz! Jól jön még egy-egy magas intenzitású interval edzés is, Trx, köredzés, stb! A súlyzós edzés is hasznos a formálódásban, lényeg, hogy a lányok se féljenek tőle, nem lesznek „nagydarab testépítők”. Nyugodtan használj nagyobb súlyokat is, de itt is lényeg a FOKOZATOSSÁG! (A formás felsőtest, vagy a formás fenék eléréséhez nem futásra van szükség. Ha csak futsz, ezt nem éred el.) - Legyenek pihenő napok is az edzések között! Heti 2 alkalom elég lehet a szinten tartáshoz, de 3-4 alkalom kell a fejlődéshez! Ezt tartsd szem előtt! - Ne csak egy, vagy két testrészre eddz! Ha sok felülést csinálsz attól nem lesz lokálisan kevesebb felesleg azon a területen! Biztos már hallottátok: Nincs helyi zsírégetés! - Ne hagyd ki az edzések előtti bemelegítést és az edzések utáni nyújtást! Ha megengedheted, fordulj személyi edzőhöz, és/vagy táplálkozási tanácsadóhoz, aki segít a céljaid elérésében!