TEL: +36-30/448-9747 | E-MAIL: trxfit.hu@gmail.com

Órák


Köredzés: A köredzés az egyik leghatékonyabb edzésforma. Alkalmas zsírégetésre, izomépítésre, alakformálásra és állóképesség fejlesztésre. Akár súlyzókat, akár funkcionális eszközöket használunk, a köredzés lényege, hogy 6-12 különböző állomáson hajtunk végre gyakorlatokat, egymás után, pihenő idő nélkül (ez egy kör). Ez a magas intenzitással végzett edzés lehet intervall, vagy ismétlésszámos. Egy kör végeztével nagyobb pihenő következik, majd indul a következő kör. A köredzés alsótestet, felsőtestet, és teljes testet megdolgoztató gyakorlatokból állhat. A személyre szabott és csoportos köredzés órán trx, gumikötél, súlyzó és súlyzótárcsa, fittball, medicin labda és más funkcionális eszközök is szerepet kaphatnak. A kezdőknek, illetve akik még nem ismerik ezeknek az eszközöknek a használatát, érdemes egy személyi edzés keretében gyakorlatot szerezni a későbbi hatékony edzés miatt. A csoportos köredzés óráinkon maximum 12 fős létszámban eddzünk.

Személyi edzés: Mire jó egy személyi edző? Ha fogyni szeretnél, alakot formálni, izomtömeget növelni, állóképességet fejleszteni, vagy csak még sosem használtál konditermi gépeket, funkcionális eszközöket, keress bizalommal. Az állapot felmérés után megbeszéljük a célokat és azt, hogy mire van szükséged ennek eléréséhez! Az edző, a preventív gyakorlatok bemutatásával segít sérülésmentesen elérni céljaid, megtanít azokra a dolgokra, amikre figyelned kell, hogy hatékonyabbá tedd a munkád. Sok a fél információ és a tévhit mind a táplálkozás, mind az edzés terén. Egy edző tanácsaival, hamarabb érhetsz el célodhoz, így elkerülhető a sikertelen fogyókúra, vagy az eredménytelen edzés, ezáltal a kiábrándulás a sportból. Az edző segít a motivációban, mely szintén nagyon fontos és az aktuális állapotod függvényében terhel. Egy jól összerakott személyi edzés és a hozzá tartozó megfelelő táplálkozás segít elérni a céljaid. Nem szabad elfelejteni, hogy ez egy folyamat, idő kell ahhoz, hogy megvalósítsd! Ha úgy érzed, ez neked szól és segítségre van szükséged, keress bizalommal!

TRX: A TRX Suspension Trainer a funkcionális edzés egyik alapeszköze, melyet világszerte alkalmaznak a versenysportban és személyi edzés keretében. A TRX kifejezés arra utal, hogy két hevederszár segítségével, a saját testünk súlyát használva tudunk edzeni a gravitációt kihasználva. Könnyen állíthatjuk a gyakorlatok nehézségi fokát, akár az adott fáradtsági szintünk függvényében. A felfüggesztéstől való távolságunk teszi könnyebbé, vagy nehezebbé a gyakorlat végrehajtását a TRX -ben. Emiatt alkalmazható széles körben, kezdők és haladók számára is, fizikai állapotuktól függetlenül.

A TRX eszközt alkalmazva egy mobil edzőtermet kapunk, mellyel a teljes testet megdolgoztathatjuk. Használatával erőt, állóképességet, koordinációt, hajlékonyságot, és a core izmok stabilitását fejleszthetjük. A TRX -et sokrétűsége miatt gyakran használják a versenysportolók felkészítő edzéseiben, a rehabilitáció területén vagy akár mozgás fejlesztő edzés keretében. Remekül használható zsírégetéshez, izomtömeg növeléshez és formálásához, de akár nyújtáshoz is. Kezdő TRX használók esetén általában megadott ismétlésszámban kell végrehajtani a gyakorlatokat, haladók esetében pedig inkább intervall gyakorlatsorok (30-40mp munka – 10-20mp pihenő) jellemzőek edzés során. Ha még nem voltál TRX -en érdemes venni egy személyi edzés órát, hogy megismerkedj az eszközzel és használatával! A csoportos TRX óráinkon maximum 14 fős létszámban eddzünk. A TRX alkalmazható személyi edzés és csoportos edzés keretein belül, akár más eszközökkel kombinálva vagy köredzésben, melyhez hatékony segítséget nyújt egy jó személyi edző. :)